Tabiat Kucing Berkelakuan Pelik Yang Sempat Dirakam Oleh Kamera

Bagi peminat kucing, aksi binatang yang comel ini akan sentiasa menghiburkan hati mereka.

Bukan dibela kerana mahukan sifat semulajadi mereka yang manja itu, membela kucing juga dikatakan mampu mengurangkan stress dan menjadi terapi emosi yang baik.

Namun ada kalanya, telatah si comel ini boleh menjadi sangat pelik seperti di dalam gambar-gambar ini.

Siapa kata kucing tidak pandai menari tiang?

Kucing pun pandai naik syeikh

Geram sampai kejang

Bila sudah bosan berkaki empat…

Tak kira, aku nak jugak!

Juling tengok ekor sendiri

Dah macam diva…

Caakkk!

Peluk ekor sendiri

Jatuh cinta dengan diri sendiri

Gaya seekor kucing dara

Cuba tidur gaya kelawar

Sumber: TAIKOTV

 

Add Comment