Mak Dia Peluk Anak Dia Kuat-Kuat Tak Nak Bagi Orang Sentuh

Sifat keibubapaan bukan sahaja pada golongan manusia, tetapi juga kepada dunia haiwan. Rakaman video yang memaparkan ayah kepada anak anjing ini sangat melindungi anaknya dari dipegang orang, hinggakan sanggup menutup anaknya dengan seluruh badannya.

Sebagai ahli keluarga, ayah mana jika tidak sentiasa melindungi anaknya dari sebarang bahaya, seekor anjing dewasa ini melindungi anaknya dari dipegang manusia. Situasi tersebut penuh dengan keindahan.

Ibu bapa berusaha melindungi anak mereka dan menjaga mereka tanpa mengharapkan balasan daripada mereka kembali., kerana bagi mereka itulah tanggungjawab yang mereka pikul sebagai ibu bapa. Ia adalah aspek yang paling penting, ini menunjukkan bukan sahaja pada manusia tetapi juga pada dunia haiwan.

Ayah kepada anak anjing ini sangat menghargai anaknya, bukan seketika tetapi sepanjang masa dalam dakapannya. Seperti dalam video, anda dapat melihat pemilik anjing berdua itu ingin bermain dengan anjing kecil tersebut, tetapi dilarang oleh ayahnya untuk bermain dengan manusia.

Sumber: Era Baru

 

Add Comment