‘Kucing Kaki Kudung Memandang Aku Dengan Pandangan Penuh Harapan’

Makanan adalah sumber kehidupan yang penting untuk kita semua tak kira lah manusia atau haiwan, makanan membekalkan tenaga, vitamin dan zat yang diperlukan oleh tubuh.

Seekor kucing terbiar tiba tiba datang bermain di halaman rumah saya apabila saya melihat dia, dia pula yang melihat pada saya dan kami saling berbalas pandangan.

Aku perasan kaki dia kudung sebelah kiri, lebih tepat lagi kaki dia capik dan dia hanya boleh berjalan menggunakan 3 kaki.

Dilihat daripada kesan kakinya aku mengesyaki kakinya dilanggar oleh sesuatu seperti tayar dan menyebabkan dia cacat sebelah kaki.

Dia mengiau pada aku seolah olah mengatakan perut dia lapar dan ingin bertanya

“Awak, saya nak tanya awak ni? Awak ada tak lebihan makanan di rumah perut saya lapar ni”

Aku yang mulai lemah dengan pandangannya terus mengambil makanan di rumah dan beri padanya.
No automatic alt text available.

Selesai dia makan dia mengiau tanda mengucapkan terima kasih dan terus berlalu pergi.

Keesokannya dia datang semula dan memberikan respon yang sama, dia mengiau meminta makanan pada aku.

Aku terus memberi dia makanan dan mulai membelainya. Rupanya dia adalah kucing betina, aku tertanya sama ada dia dah ada anak atau pun belum.

Alhamdulillah Allah beri saya peluang untuk berkongsi rezeki dengan kucing ini. Gembira nampak muka dia puas dapat makanan

INGINKAN KUCING ANDA JADI SADO SEPERTI KAKA KAMPIT BERAS

Image may contain: cat

Image may contain: 1 person, standing and cat

Sehingga membuatkan kucing lain menyampah dengan kesadoan kucing anda

Image may contain: cat, meme and text

Dapatkan Vitamin Kucing terbaik abad ini untuk menyado kan kucing anda sila pm saya dengan menekan link wasap.my/60136390356

Ingat PM saya untuk harga terbaik

Add Comment