Kucing Ini Akan Mengetuk Tingkap Rumah Jirannya Setiap Pagi Kerana Ingin Meminta Sarapan

Seekor kucing telah melawat jiran sebelahnya pada setiap hari, meminta sedikit makanan dan dibelai. Dia tidak terlepas satu hari untuk melawat jirannya selama lebih setahun.

Sejak kucing ini (bernama Mama) mendapati jirannya yang sangat mesra, dia datang untuk melawat mereka setiap hari, menunggu mereka di pintu rumah mereka. Sebaik sahaja kucing ini nampak mereka, dia akan mengetuk pintu atau tingkap mereka, untuk mendapatkan perhatian.

Ianya bermula lebih setahun yang lalu apabila kucing itu muncul di rumah mereka dan menegur mereka seolah-olah kucing itu kenal mereka sepanjang hidupnya. Mereka membuka pintu, memberinya makanan dan membelai kucing tersebut. Sehingga hari ini, kucing itu tidak berhenti melawat sejak itu.

“Dia akan berbunyi di tingkap atau pintu untuk mencuba dan mendapatkan perhatian kami. Jika dia tidak melihat kami, dia akan tidur bagi menunggu kami,”

Kitty akan mengetuk tingkap apabila dia nampak seseorang di dalam rumah.

Keluarga ini akan keluar dari rumah untuk menyambut kedatangan Kitty. Malahan keluarga ini turut memberi makanan dan belaian.

Setiap hari kucing itu akan datang untuk mendapatkan perhatian.

Mereka akan membuka pintu dan memberi makanan.

Kitty amat suka dibelai.

Kitty melihat keluarga itu seperti keluarga keduanya.

Pernahkah anda berjumpa kucing yang begitu manja seperti ini? Berikan pandangan anda tentang kucing ini!

Sumber: TAIKO.TV

Add Comment