Kesian.. Kucing Ini Merayu Kepada Tuannya Untuk Tidak Dimandikan Lagi

Seekor kucing telah mengejutkan masyarakat di luar sana apabila bercakap “no more” (cukuplah/taknak) selepas dimandikan, video itu mencuit hati netizen kerana tindakannya yang menolak untuk dimandikan lagi.

Video yang dirakam dan dimuat naik oleh seorang pengguna Youtube, David Savage menarik perhatian ramai hingga ditonton lebih 5 juta tontonan di youtube

Menerusi video itu, kucing berwarna coklat tersebut dilihat tidak selesa dimandikan di dalam singki yang besar dan merayu dengan berkata “no more” yang bermakna (cukuplah/tak nak lagi).

Image may contain: cat

Pemiliknya mengatakan kepada haiwan peliharaannya, untuk teruskan mandi tapi respon yang diberi tetap sama “no more”. Dia dilihat sangat tertekan dengan badan yang basah dan penuh dengan sabun.

Image may contain: cat

Tidak henti setakat itu, kucing yang dipercayai dirakam di Amerika Utara ini berjaya ‘menyebut’ perkataan ‘no more’ berulang-ulang kali.

Tidak dapat dipastikan sama ada benar atau tidak kucing ini ‘bercakap’, namun kebolehannya mengiau dengan menyebut ‘no more’ memikat hati ramai.

Jika anda suka dengan kisah ini. Sila berikan sokongan dengan KONGSI bersama rakan anda supaya kami dapat terus berusaha menyediakan kandungan berkualiti buat tatapan komuniti semua. Ribuan Terima Kasih.

LENTERA EMAS

Add Comment