Comel… Kucing Putih Tertidur Ketika Diberikan Makanan

Kucing dan anak anjing adalah haiwan yang sangat melucukan dan sangat manja. Mereka suka bermain dan dikatakan boleh tidur selama berjam-jam setiap hari.

Beberapa hari yang lalu seorang netizen memberi makan anak kucingnya dan mereka semua makan dengan gelojoh sekali tetapi terdapat seekor anak kucing yang tidak menyentuh makanan itu.

Perkara ini telah menimbulkan pelbagai tanda tanya pemilik haiwan tersebut. Apa yang berlaku sebenarnya? Biasanya dia akan makan banyak. Mengapa dia tidak mempunyai selera makan hari ini? Adakah dia sakit?

Pemilik yang bimbang segera mengambilnya untuk memeriksa dan mendapati bahawa ia sedang tidur! Ia mesti menunggu terlalu lama untuk diberi makan.

Anak kucing berbulu putih itu kelihatan seperti salji dengan mata tertutup, begitu comel! pemiliknya tidak mahu mengejutkanya dan memutuskan untuk membiarkannya tidur.

Kucing nampaknya begitu lena tidur di atas meja, dia pasti sedang bermimpi sesuatu yang indah sehinggakan tidurnya begitu nyenyak!

Anak kucing ini kelihatan sangat mengantuk sehingga tertidur duduk di kerusi sementara menunggu makanannya tiba. Sangat comel!

Sumber: Era Baru

Add Comment